Для учня

Для вчителя

неділя, 27 січня 2019 р.

Вивчаємо творчість Гоголя

Матеріали до уроків за творами Миколи Гоголя





Інформаційна катка "Гоголь та Україна" завантажити

Афоризми з п'єси "Ревізор" завантажити

Характеристика образів п'єси "Ревізор" завантажити

Завдання для учнів. П'єса "Ревізор" (з відповідями)  завантажити

Завдання для учнів. П'єса "Ревізор" (без відповідей)  завантажити

Філософсько-сатиричні та муді думки в повісті «Шинель»   завантажити

Ключові цитати повісті "Шинель"  завантажити



Шановні колеги, буду щиро рада, 

якщо  ці матеріали допоможуть вам у підготовці до уроків.

четвер, 17 січня 2019 р.

Вивчаємо творчість Чехова

Для уроків ЗЛ у 6 класі. Вивчаємо творчість Антона Павловича Чехова

Тлумачення кроссенсу. 1 - портрет автора, 2 - шинель влітку, бо вона надто важлива для Очумєлова, 3 - конфіскований агрус як абсурдність використання влади, 4 - сонні фізіономії, що цікавляться скандалом, 5 - закривавлений палець, як можливість привернути увагу, 6 - Хрюкін у всій красі, він має намір щодо власника собаки "я здеру з тебе, шельмо", 7 - жертва скандалу, 8 - шинель, як показник хамелеонівської поведінки Очумєлова, 9 - хамелеон. 2-9) шинель без обличчя - втрата людяності і порядності, звідси поведінка хамелеона, 4-9) натовп різнокольоровий, як хамелеон, але він безликий і безпринципний, а виховану людину не цікавлять скандали, 6-9) накрохмалена рубашка не приховає свинську і брехливу натуру хрюкіна, 8-9) шинель для Очумєлова - своєрідний "лакмус" зміни поглядів через запопадливість і чиношанування.

Картка для роботи на уроці

Хмарка тегів №1. Віднови афоризм Чехова та поясни його значення.
Хмарка тегів №2. Розкажи про автора, поясни форму хмарки.
Хмарка тегів №3. Поясни форму хмарки та добірку слів у ній.