Для учня

Для вчителя

четвер, 17 січня 2019 р.

Вивчаємо творчість Чехова

Для уроків ЗЛ у 6 класі. Вивчаємо творчість Антона Павловича Чехова

Тлумачення кроссенсу. 1 - портрет автора, 2 - шинель влітку, бо вона надто важлива для Очумєлова, 3 - конфіскований агрус як абсурдність використання влади, 4 - сонні фізіономії, що цікавляться скандалом, 5 - закривавлений палець, як можливість привернути увагу, 6 - Хрюкін у всій красі, він має намір щодо власника собаки "я здеру з тебе, шельмо", 7 - жертва скандалу, 8 - шинель, як показник хамелеонівської поведінки Очумєлова, 9 - хамелеон. 2-9) шинель без обличчя - втрата людяності і порядності, звідси поведінка хамелеона, 4-9) натовп різнокольоровий, як хамелеон, але він безликий і безпринципний, а виховану людину не цікавлять скандали, 6-9) накрохмалена рубашка не приховає свинську і брехливу натуру хрюкіна, 8-9) шинель для Очумєлова - своєрідний "лакмус" зміни поглядів через запопадливість і чиношанування.

Картка для роботи на уроці

Хмарка тегів №1. Віднови афоризм Чехова та поясни його значення.
Хмарка тегів №2. Розкажи про автора, поясни форму хмарки.
Хмарка тегів №3. Поясни форму хмарки та добірку слів у ній.





9 коментарів:

  1. Цікаво й логічно поданий матеріал. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  2. Щиро дякую! Дуже зручний. зміст
    овний матеріал!

    ВідповістиВидалити
  3. Ваші роботи, як завжди, дуже цікаві. Щиро дякую за змістовний матеріа.

    ВідповістиВидалити