Для уроків ЗЛ у 6 класі. Вивчаємо творчість Антона Павловича Чехова
Тлумачення кроссенсу. 1 - портрет автора, 2 - шинель влітку, бо вона надто важлива для Очумєлова, 3 - конфіскований агрус як абсурдність використання влади, 4 - сонні фізіономії, що цікавляться скандалом, 5 - закривавлений палець, як можливість привернути увагу, 6 - Хрюкін у всій красі, він має намір щодо власника собаки "я здеру з тебе, шельмо", 7 - жертва скандалу, 8 - шинель, як показник хамелеонівської поведінки Очумєлова, 9 - хамелеон. 2-9) шинель без обличчя - втрата людяності і порядності, звідси поведінка хамелеона, 4-9) натовп різнокольоровий, як хамелеон, але він безликий і безпринципний, а виховану людину не цікавлять скандали, 6-9) накрохмалена рубашка не приховає свинську і брехливу натуру хрюкіна, 8-9) шинель для Очумєлова - своєрідний "лакмус" зміни поглядів через запопадливість і чиношанування.
Картка для роботи на уроці
Хмарка тегів №1. Віднови афоризм Чехова та поясни його значення.
Хмарка тегів №2. Розкажи про автора, поясни форму хмарки.
Хмарка тегів №3. Поясни форму хмарки та добірку слів у ній.
Чудова робота. Дякую!
ВідповістиВидалитиЦікаво й логічно поданий матеріал. Дякую!
ВідповістиВидалитиДякую!
ВідповістиВидалитиЧудові матеріали. Щиро дякую.
ВідповістиВидалитиДуже дякую
ВідповістиВидалитиЩиро дякую! Дуже зручний. зміст
ВідповістиВидалитиовний матеріал!
Щиро дякую!
ВідповістиВидалитиЦікавий матеріал!
Ваші роботи, як завжди, дуже цікаві. Щиро дякую за змістовний матеріа.
ВідповістиВидалитиДякую
ВідповістиВидалити