Творчість Й.В.Гете

Йо́ганн-Во́льфґанґ фон Ґе́те. Кілька ідей для уроків вивчення творчості видатного письменника Просвітництва

"Цей велетень був міністром у карликовій німецькій державі. Він ніколи не міг рухатися вільно. Про сидячого на троні Юпітера Фідія в Олімпії казали, що якби він колись раптом встав, він проломив би головою дах храму. Таким самим було становище Ґете у Веймарі: якби він колись раптом повстав зі свого нерухомого спокою і випростався, то він пробив би державний дах або, що ще ймовірніше, розбив би собі ним голову". 


Генріх Гейне

Просвітництво

Фрагменти уроку вивчення трагедії "Фауст"
 Робота в групах. 
1) Асоціативне гронування "Класицизм - Просвітництво" 
(роздрукувати, опрацювати в групах, зачитати та прикріпити на дошці за допомогою сухого клею, за потреби пояснити)


3) Характеристика образів Фауста, Маргарити та Мефістофеля.
(роздрукувати, опрацювати в групах, зачитати та пояснити цитату, прикріпити на дошці за допомогою сухого клею)
Цитати для характеристики образу Фауста завантажити
Цитати для характеристики образу Маргарити завантажити
Цитати для характеристики образу Мефістофеля завантажити

До вивчення балади "Вільшаний король"

Прийом занурення в атмосферу твору через художню деталь. Якщо є можливість, приносимо на урок шишечки вільхи, гілочки дерева, роздаємо учням. Демонструємо світлини вільхи. Вмикаємо спочатку звуки лісу зі співом птахів,шелестом вітру і заплющуємо очі. Насолоджуємося, релаксуємо. Завантажити Музику лісу.  Доки в учнів заплющені учні, учитель вмикає другий фрагмент і виразно читає баладу. Завантажити звуки Злива у лісі.
Після  цього переходимо до аналізу балади.

 Вивчаємо біографію автора за допомогою ФБ-профілю та QR-листа



Картка для аналізу поезії "Прометей"


7 коментарів: