середа, 4 липня 2018 р.

Методичні розробки

Методичні розробки

Шановні колеги, пропоную придбати 6 авторських розробкок, які зроблять ваші уроки цікавішими, а ваш кабінет збагатиться роздатковими матеріалами для учнів!

1. Читацький щоденник для 5 класу.
2. Читацький щоденник для 6 класу. 
3. Літературні пазли для 5-7кл(17 штук) 
4. Літературна гра для узагальнення вивченого матеріалу "Потішки із діжки" для 6 кл.
5. Картки для вивчення творчості Льюїса Керролла + квест "Пригоди Аліси".
6. Папка з матеріалами "Класному керівнику".

Про розробки

Читацькі щоденники для майбутніх 5-6 класів містять такі завдання: вивчення біографії, аналіз худ.твору та образу головних героїв, творчі завдання і т.д. Є такі цікавинки: складання фотоколажів, літературних мемів, коміксів за сюжетами творів. Ці щоденники доцільно використовувати не тільки для читання влітку, а й на уроках зарубіжної літератури як робочий зошит!!! Можна роздрукувати як роздатковий матеріал для учнів, можна розповсюдити серед учнів у електронному варіанті.

Розробка №1. Читацький щоденник для 5 класу (32 стор) - 50 грн.
Зміст: 
казки Пушкіна;
казки Андерсена;
оповідання С.-Томпсона;
Марк Твен;
Є.Портер;
Л.Керролл;
Р.Дал;
Т.Янсон;
П.Маар - тобто програмові твори+позакласне читання.



Розробка №2. Читацький щоденник для 6 класу (35 стор) - 50 грн.
Зміст:  
Ж.Верн;
Р.Стівенсон;
Ч Діккенс;
М.Гоголь;
В.Короленко;
Дж.Лондон "Біле Ікло";
Д.Дефо - тобто програмові твори+позакласне читання.


Розробка №3. Літературні пазли для 5-7 класів - 50 грн. Це те, що так люблять наші діти. І це те, що так потрібно учителеві: діти вчаться, повторюють і узагальнюють матеріал навіть не підозрюючи того - вони "просто" складають пазли! 
 Пазли роздрукувати на цупкому папері або заламінувати для тривалого використання.


Розробка №4. Гра "Заморочки із бочки" для 6 класу - 50 грн.

Правила прості: в команді грає 6 учнів+спікер(учитель чи учень). Кожен гравець кидає кубик так, щоб той потрапив на поле з цифрами. Шість груп різнокольорових цифр на бочці - це питання до шести тем, які ми вивчаємо впродовж року. Наприклад: "Міфи народів світу" на жовтому кольорі, "Байка" на синьому, "Пригоди і фантастика" на червоному і т.д. Кожен гравець робить 6 ходів і, поки інші гравці ходять, виконує своє завдання. Спікер-учень або учитель контролюють виконання завдань. До кожної кольорової картки із питаннями є картка з відповідями, за якою і здійснюється контроль. Таким чином, за допомогою захоплюючих ігор ми повторюємо пройдений матеріал.


Розробка №5. Картки для вивчення творчості Льюїса Керролла + квест "Пригоди Аліси" - 50 грн.

Якщо ваші учні люблять казку "Аліса в Країні Див", а ви досі її не зрозуміли, то картки для вивчення творчості Льюїса Керролла змінять ваше ставлення до цього твору. На фото деякі сторінки карток для учнів.

А квест "Пригоди Аліси" допоможе закріпити вивчений матеріал у ігровій формі!
На фото деякі сторінки квесту. 
Розробка №6. Папка з матеріалами "Класному керівнику"
Авторські патріотичні уроки з презентаціями та аудіо- і відеоматеріалами, які можна викорастити і на 1 вересня.
1. Урок-гра «Я люблю Україну»  (дуже цікавий)
2. Урок-подорож  «Подорожуємо Україною»
3. Відео-урок «Моя Україна» 2015
4. Урок-квест «Школа» 2017
Розтяжки для святкової атмосфери
1. «Діти єднають Україну»
2. «З днем знань»
3. «Здрастуй, школо»
4. Алфавіт в українському стилі
Портфоліо учня «Моє шкільне життя» (37 сторінок)
1. Головна задумка портфоліо – учні його заповнюють, а на останньому уроці чи на випуску в 9 або 11 класі класний керівний дарує його випускникам.

2. Цікаві анкети, малюнки, фото та інше. Коли випускники розглядатимуть ці матеріали, будуть і сміх, і сльози.
Детально про квест на шкільну тематику (входить до складу папки "Класному керівнику")
Пропонуються такі станції: «Патріотична», «Говоримо українською», «Ребуси від Аліси», «Селфі-студфія», «Математична», «Видатні українці» - ці зупинки підходять для 5-9 класів (чим старші діти, тим швидше виконають),  а зупинка «Літературний прямокутник» містить завдання для  кожного класу(5-9) окремо - зашифровані імена героїв творів із зарубіжної літератури. На фото деякі сторінки квесту.
Урок-гра "Я люблю Україну" також входить до складу папки "Класному керівнику". 
До уроку-гри додається презентація з музичним супроводом

Одина розробка - 50 грн.  Оплата на картку Приватбанку 5168 7422 1296  0789(зазначте платника, якщо це можливо). Пишете на sichlesya@gmail.com лист, в якому вказуєте, які саме розробки цікавить і час оплати, а я у відповідь надсилаю матеріали. При гуртовому замовлення - знижка 50 грн. 

неділя, 10 червня 2018 р.

                                            Дорогі учні! Вітаю вас із літніми канікулами.                                               Бажаю весело та продуктивно провести час!!!
Читання відіграє важливу роль в житті людини!
Списки для читання влітку розміщено на відповідній сторінці кожного класу.
Бажаю захоплюючого читання!!!




четвер, 10 травня 2018 р.

Шановні колеги, літературні пазли для учнів допоможуть в ігровій формі повторити в кінці навчального року вивчений матеріал

Роздруковуємо на цупкому папері, розрізаємо а діти граються - складають пазли, 
а насправді - повторюють матеріал!!!






середа, 18 квітня 2018 р.

Цікавий та ефективний прийом критичного мислення

"Метаплан" - надзвичайно ефективний прийом критичного мислення

Сприяє глибокому аналізу художнього тексту, розвитку вміння робити аналітичні висновки, проводити паралелі, а головне - приймати виважені і обгрунтовані рішення. Сьогодні  вкотре застосовувала його на уроці. Практикувала цей метод на уроках  вивчення таких творів: оповідання Дж.Лондона "Жага до життя", новела Р.Бредбері "Усмішка" та роман "451 градус за Фаренгейтом", драма Г.Ібсен "Ляльковий дім", роман Сервантеса "Дон Кіхот", комедія М.Гоголя "Ревізор". Кожного разу це цікаво, по-новому захоплююче та ефективно.
Метод "Метаплан"
Крок 1. За допомогою мозкового штурму разом формулюємо проблему твору.  
Цього разу це був урок  вивчення роману Р.Бредбері "451 градус за Фаренгейтом". 
Крок 2. Робота з текстом. Вибираємо та аналізуємо цитати, які максимально дають змогу зрозуміти, якою автор твору змалюовує проблемну ситуацію в творі.
Крок 3. Проводимо паралельне міркування між літературним твором та життям і визначаємо, як має бути в житті.
Крок 4. Знову аналіз художнього твору та робота з текстом водночас. Визначення причин, що заважають нормальному розвиткові подій у змальованому автором суспільстві.
Крок 5. Найцікавіший. Робимо висновки: Що треба зробити для того, щоб змінити ситуацію?
      
Такі уроки проходять швидко і насичено. Дітям цікаво і, на мій погляд, з методичної точки зору досить ефективно. Частину  таблиці заповнили під час заняття, а решта - домашнє завдання.Тож початок наступного уроку теж буде цікавим: будемо повівнювати рекомендації учнів, що треба зробити, щоб у технократичному суспільстві не відбулося такої деградації, яку показав нам у романі-засторозі Рей Бредбері. 
Шановні колеги, шаблон таблички скачуємо і викорстовуємо на уроках. 


пʼятниця, 6 квітня 2018 р.

Про фідбеки і спілкування з колегами

                    Майстер-клас для колег "Використання інноваційних методів навчання на уроках зар літ" - завжди випробування. Хочеться, щоб і сподівання колег справдилися, і ефективно вибудувати співпрацю під час заняття, і щоб все відбувалося цікаво та з позитивом, в атмосфері довіри і творчості. Саме таким має бути навчання. А головне - хочеться, щоб лекція була продуктивною: слухачі курсів отримали знання, взяли на озброєння комплекс нових для себе методів роботи з дітьми. Сьогодні опрацьовували методи критичного мислення та використання ІКТ на уроках. Треба зазначити, що мені щоразу щастить на аудиторію: слухають з цікавістю в очах, легко йдуть на співпрацю, і весь час щось записують, записують, ще "жаліються", що не встигають. А я спішу, бо хочеться якомога більше інформації опрацювати. Останнім часом на кожній лекції з'ясовується, що серед присутніх є друзі з ФБ - тож відбувається вже не віртуальне, а реальне знайомство. Саме слухачі курсів надихнули на створення групи в ФБ для обміну досвідом "Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури". Кажуть, що соцмережі - це біда сучасного суспільства. Категоричне нііі!!! За два з половиною тижні існування групи - 3100 колег. Отож, і соцмережі можна використовувати з користю для самоосвіти. На лекції продемонструвала, якими матеріалами діляться вчителі-практики в групі, відгуками також поділилися колеги, що вже є активними користувачами розміщених у групі матеріалів. Прийшли до висновку - щовечора в групі стільки новітніх та суперових ідей, що не встигаєш їх втілювати на уроках. Тож до завершення лекції - нові запити підтверджено.

І нарешті про фідбек. Фідбек (від англ. - зворотній зв'язок) - використовують як систему  оцінки ефективності роботи учителя. Роздаєте дітям по два стікери різних кольорів. На одному вони пишуть те, що їм було цікаво, на другому - що не сподобалося. Пишуть анонімно, можуть навіть змінити почерк. Для чого це треба? Це можливість для вчителя подивитися на свою роботу очима учнів і зробити самоаналіз ефективності уроку. Тож і ми після майстер-класу практикували цей фідбек. 
          Шановні мої колеги! Щиро вдячна Вам за такі відгуки-фідбеки. Вони надихають надалі працювати творчо, окриляють і вкотре підтверджують, що зарубіжна література - один із найцікавіших та найважливіших уроків, абсолютно без іронії. 
          Щиро бажаю нам усім, щоб фідбеки наших учнів про уроки зарубіжки були такими, які написали сьогодні Ви.
              Дякую за співпрацю, за енергетику довіри і творчості на лекції, за обмін досвідом, за те, що вселяєте надію, що вчительська праця важлива!!! Успіхів у всіх починаннях, миру і злагоди Вашим родинам, дорогі колеги!


середа, 28 березня 2018 р.

Метод критичного мислення "Сократівський діалог"

Чи вміють наші діти аргументовано доводити свою думку? 

Дуже цього хотілося б! 
Метод "Сократівський діалог" саме цього і навчає,
він підходить для середньої та старшої школи. Успіхів!!!

понеділок, 26 березня 2018 р.

Метод критичного мислення "Входження в образ"

Метод "Входження в образ" по-іншому!!!
Жодного вчителя літератури не здивуєш таким видом роботи, як розповідь від імені героя твору чи письменника. Та чи пробували Ви на своїх урок справжнє перевтілення? 
Як воно, не бачити жодного обличчя, як не бачив їх Петро Попельський, герой повісті "Сліпий музикант". Як воно, радіти усьому, що з тобою трапилося, як це робила Полліанна, героїня однойменного роману.
Спробуйте такий метод зі своїми учнями, і вони Вас здивують.
Пропоную пам'ятку для вчителя про використання цього методу! Хай щастить!


неділя, 25 березня 2018 р.

5 методів критичного мислення на одному уроці

Все нове - добре забуте старе  
От тільки ще не встигли ми забути методи інтерактивного навчання, які є в боєарсеналі кожного вчителя, як тепер вони стали ще більш актуальними. Пропоную ідею використання 5 методів критичного мислення на одному уроці!!! 
"Кодове слово", "Мікрофон", "Займи позицію", Входження в образ", "Незавершене речення". 
Мало? Багато? Доцільно чи ні? Вирішувати кожному з Вас, шановні колеги.
Цікаві Ваші відгуки)))
Ніякої писанини! Весь урок на трьох слайдах!!! Скачати презентацію тут






пʼятниця, 23 березня 2018 р.

Метод критичного мислення "Займи позицію"

Метод "Займи позицію" корисний для організації вирішення проблемних питань. Роздрукуйте такі заготівочки, заламінуйте їх і зможете використовувати неодноразово, прикріплюючи до метрової лінійки або указки. Після оголошення проблемного питання або на початку обговорення твору чи літературного героя, його вчинку попросіть дітей "зайняти позицію" за допомогою стікера на лінійці та обгрунтувати її. Після обговорення проблеми нехай проголосують знову. Часто позиція міняється. Важливо, щоб діти пояснили, чому змінили чи не змінили свою точку зору. Цей простий та ефективний метод сприяє вмінню обгрунтовувати свою думку. І дітям він подобається - перевірено! Бажаю успіхів!
  

четвер, 15 березня 2018 р.

Дорогі діти та шановні колеги!

На блозі з'явилася нова сторінка "Learningapps  для учнів".
Відтепер шукати інтерактивні вправи буде зручніше.
В каталозі вже більше 50 завдань!!!
Бажаю успіхів!!!
https://zarlitslm.blogspot.com/p/learningapps.html

неділя, 9 квітня 2017 р.


Театральна студія "Зорепад"
запрошує на нову виставу

Аналітична драма Г.Ібсена "Ляльковий дім" змусить вас задуматися над тим, 
якою була доля жінки в кінці ХІХ століття.


Чекаємо на вас, дорогі глядачі, 10 квітня в актовій залі НВК №1 м.Немирова.



четвер, 17 листопада 2016 р.


Особливості ЗНО 2017

Дорогі одинадцятикласники та батьки випускників,
перегляньте будь ласка презентацію,
яка допоможе вам розібратися в особливостями ЗНО 2017


понеділок, 25 квітня 2016 р.

14 квітня 2016 року театральна студія "Зорепад" презентувала виставу "За двома зайцями" на сцені Вінницької академії неперервної освіти

 

Тиша в залі, уважні глядачі, сміх та щирі оплески - так ми запам'ятаємо цей виступ. 
Щиро дякуємо Коваленко Ларисі Василівні, завідувачу кафедри філології та гуманітарних наук Вінницької академії неперервної освіти, за підтримку та організацію виступу театральної студії.

неділя, 27 березня 2016 р.

Театральна студія "Зорепад" запрошує
на п'ятнадцяту виставу-комедію
"За двома зайцями"

31 березня о 17.00 в РБК м. Немирова

10-А клас 2015-2016 н.р.











середа, 24 лютого 2016 р.

Оголошення

Для всіх шанувальників творчості Льва Толстого

На сторінці "Обговорюємо прочитане" залишайте свої коментарі про роман "Анна Кареніна". Висловте свою думку, який висновок ви зробили після прочитання книги. Чи радили б ви іншим людям читати цю книгу? Якщо так, то кому.

четвер, 18 лютого 2016 р.

Оголошення

На блозі з'явилась нова сторінка "Проба пера"

Запрошуємо творчих і талановитих дітей до співпраці. 
Надсилайте свої твори (вірші, казки, оповідання та ін.) на E-mail: 
sichlesya@gmail.com
 і станьте співавторами цієї закладки. 
Обов'язково додайте своє фото. 
Бажаємо творчих успіхів.

понеділок, 25 січня 2016 р.

Оголошення

Про роботу театральної студії "Зорепад" м. Немирова Вінницької області

   Розпочав роботу блог театральної студії "Зорепад" teatrzorepad.blogspot.com. На сторінках блогу можна детально ознайомитися з роботою шкільного театру, переглянути фото вистав, скачати сценарії, презентації та музику до вистав, прочитати відгуки дітей, батьків та колег  про нашу роботу. Прохання до учнів, батьків та колег, підтримайте наш проект та розповсюджуйте адресу блогу. 
З повагою, колектив театральної студії "Зорепад"

четвер, 21 січня 2016 р.

Інформація для учнів 7-х класів

     Оскільки нових підручників із зарубіжної літератури досі немає, всі необхідні матеріали для навчання ви можете переглянути на сторінці "Зарубіжна література 7 клас".

 

середа, 20 січня 2016 р.

Організація дистанційного навчання із зарубіжної літератури

      З 18.01.2016 року призупинено навчання в НВК з метою недопущення виникнення епідемії грипу та гострих респіраторних захворювань, розповсюдження захворюваності серед учасників навчально-виховного процесу.
       Задля забезпечення виконання навчальних програм навчання проводитиметься дистанційно. Всі необхідні матеріали із зарубіжної літератури ви можете переглянути на сторінках цього блогу. Якщо якісь із завдань викликають у вас труднощі, залишайте свої коментарі. Відповідаючи на них, допоможу розібратися в їх опрацюванні.
Призупинення навчального процесу

     У зв'язку з епідеміологічною ситуацією у районі та області оголошено призупинення навчального процесу у школах району з 18.01 по 31.01.
     
    Школа переходить на дистанційне навчання. Завдання для самостійного опрацювання розміщені на  блогах:

Кафедра іноземних мов - mkengteachers.blogspot.com

Кафедра фізики, математики та інформатики - mkfizmat.blogspot.com

Кафедра художньої культури, хореографії та фізкультури - mkmuz.blogspot.com

Кафедра природничого циклу та технології - mkprirodateh.blogspot.com

Кафедра суспільно-гуманітарних дисциплін - mksuspgum.blogspot.com

Кафедра початкових класів - mkpoch.blogspot.com